dimecres, 3 de març del 2010

One Song

MILOW - The ride

If I had a way to get out of this day / Si tingués una manera de sortir d'aquest dia
If I had a way I'd get out today / Si tingués una manera de poder sortir avui
Man, I would run away, man, I would run / Home, me n'aniria lluny, home, me n'aniria
'Cause these walls block out the sun / Perquè aquestes parets tapen el sol
Yeah they block out the sun / Sí, elles tapen el sol.

Today I've got nothing to lose / Avui no tinc res a perdre
I could go wherever I wanted to / Podria anar on vulgués
Leave, jump onto the world / Marxar, saltar al món


If I had a way to get out of this deal / Si tingués una manera de sortir d'aquest acord
If I had a way I'd break the deal / Si tingués una manera de poder trencar l'acord
I'm gonna grab the wheel, and man, I will drive / Agafaria la roda, i home, conduiria
5000 miles just to survive, 5000 miles / 5000 milles només per sobreviure, 5000 milles

Today I've got nothing to lose / Avui no tinc res a perdre
I could go wherever I wanted to / Podria anar on vulgués
Leave, jump onto the world / Marxar, saltar al món
As it's spinning 'round, going down / Com està girant al voltant, baixant
Taking me along for the ride / Portant-me endavant pel viatge
For the ride / Pel viatge


If I had a way I'd get out today / Si tingués una manera de sortir d'aquest dia
Man, I would run away / Home, me n'aniria lluny


:)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada